Twój bezpieczny
smart dom
Zadbaj o bezpieczeństwo swojego mieszkania, zainstaluj kamerę internetową i zyskaj kontrolę nad swoim mieszkaniem z poziomu aplikacji mobilnej.

Obrotowy obiektyw
Prześledzisz swoje mieszkanie w 355 stopniach.
355 °


Wejście na ethernet
Podłączysz kamerę do internetu poprzez kabel internetowy lub Wi-Fi.
Nagrywanie w nocy
Kamera pozwoli Ci obserwować mieszkanie w nocy.
Wykrywanie ruchu
Po wykryciu ruchu kamera nagrywa dany obiekt oraz włącza alarm.
Obustronna komunikacja
Obustronna komunikacja między kamerą a smartphonem.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, kamerę można połączyć bezprzewodowo z siecią Wi-Fi bez konieczności podłączania okablowania internetowego.
Po zainstalowaniu aplikacji producenta kamery, zostaniesz przeprowadzony przez prosty proces instalacji.
Jeśli jesteś nowym klientem i zamawiasz usługi po raz pierwszy, nasz technik podczas instalacji głównej usługi zajmie się także podłączeniem i skonfigurowaniem kamery. Jeśli jesteś już naszym klientem, będziesz musiał osobiście odebrać kamerę z Punktu Obsługi Klienta znajdującego się przy ul. Kamionkowskiej 45 oraz samodzielnie ją skonfigurować.
Urządzenie możesz odebrać w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Kamionowskiej 45 w Warszawie. Jeśli Twoje usługi będą instalowane po raz pierwszy, technik dostarczy urządzenie razem z umową.
Jeśli umowa jest nadal kontynuowana, nie ma konieczności zwracania sprzętu. Natomiast w przypadku zakończenia umowy, konieczne jest osobisty zwrot sprzętu w Punkcie Obsługi Klienta przy ul. Kamionkowskiej 45 lub wysłanie go za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera na adres: SUPERMEDIA Sp. z o.o., 03-812 Warszawa, ul. Kamionkowska 45. Termin na zwrot sprzętu wynosi 14 dni od zakończenia umowy.