Oglądaj ulubione programy — kiedy tylko chcesz
Odkryj swobodę oglądania ulubionych programów dzięki telewizji IPTV. Decyduj samodzielnie co i kiedy chcesz oglądać w danym momencie.
























Szeroki zakres kanałów
Nawet 160 kanałów w pakiecie o zróżnicowanej tematyce.
Dekoder Replay TV
Nowoczesny dekoder, umożliwiający nagrywanie oraz cofanie kanałów.
Gwarancja stałej ceny
Gwarancja stałej ceny przez cały okres trwania umowy.
Wybierz pakiet oraz prędkość internetu pod swoje potrzeby
























































Zadbaj o silne Wi-Fi
Router Mercusys AC12G zapewni Ci silny sygnał Wi-Fi oraz stabilne połączenie internetowe.

Szybkość
Szybkie połączenie internetowe w całym domu.
Mocne Wi-Fi
Szeroki sygnał Wi-Fi, dzięki najnowszej technologii AC1200.
Stabilność
Anteny o wysokiej mocy zapewniające szeroki zasięg Wi-Fi.
Instalacja światłowodu
bezpośrednio do Twojego mieszkania
Infrastruktura światłowodowa Supermedia jest doprowadzona do Twojego mieszkania na etapie deweloperskim.

Po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Tobą technik Supermedia i umówi dogodny termin instalacji.
Technik przyjedzie do Twojego mieszkania, podłączy okablowanie i skonfiguruje urządzenia.
Po udanym procesie instalacji, możesz podpisać umowę oraz rozpocząć korzystanie z usługi!
Najczęściej zadawane pytania
Dostępność światłowodu Supermedia jest ograniczona terytorialnie. Sprawdź czy jesteś w naszym zasięgu tutaj.
Podczas wyboru prędkości Internetu należy wziąć pod uwagę kilka czynników: liczbę aktywnych urządzeń jednocześnie, liczbę domowników, oraz rodzaj wykonywanych czynności online.
Dział handlowy doradzi wybór najlepszej oferty. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 22 211 34 34 wew. 1-2-1 lub dh@supermedia.pl.
Profesjonalna konfiguracja routera obejmuje ustawienia dodatkowych zabezpieczeń, które mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa Twojej sieci. Aby zamówić usługę po wybraniu pakietu głównego, wybierz router z konfiguracją.
Czas oczekiwania na instalację wynosi 2 dni robocze.
Usługa Multibox jest dodatkowo płatna 15 zł miesięcznie. Podczas składania zamówienia, po wybraniu pakietu usług, pojawi się okno, w którym należy wybrać opcję "Multibox", aby dodać dodatkowy dekoder.
W trakcie trwania umowy, można zamówić wskazaną usługę, kontaktując się z Działem Utrzymania Klienta pod numerem 22 211 34 34 wew. 1-1-1 lub duk@supermedia.pl.
Okablowanie, gniazdka oraz peszle, (przez które prowadzone jest okablowanie w podłodze) są przystosowane do naszej infrastruktury już na etapie deweloperskim. Nie ma potrzeby wykonywania żadnych zmian ani wiercenia w mieszkaniu. Jednak istnieją pewne wyjątki, gdy w mieszkaniu dokonano zmian, takich jak przenoszenie gniazdek czy skrzynek teletechnicznych, które mogą utrudnić instalatorowi dostęp do poprowadzenia okablowania. Aby uniknąć takich sytuacji, zalecamy skorzystanie z wstępnej wizyty naszego specjalisty, który przyjedzie na miejsce i pomoże w rozplanowaniu zmian tak, aby nie miały one negatywnego wpływu na instalację światłowodową.
Od umowy można odstąpić w ciągu 14 dni od daty jej podpisania. Dotyczy tylko tych umów, które zostały zawarte na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
Nie, nie musisz dokonywać płatności podczas instalacji. Wszystkie płatności są dokonywane online. Do 14 dni od dnia montażu otrzymasz e-fakturę. Podczas instalacji otrzymasz również numer abonenta oraz dostęp do Panelu Klienta, gdzie będziesz mógł sprawdzić status płatności oraz uzyskać informacje na temat innych spraw związanych z Twoim kontem.