Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista (mid/regular)
Pełny etat
Umowa o pracę / kontrakt B2B
Praca stacjonarna
Kamionkowska 45, Praga-Południe, Warszawa
Dział Obsługi Klienta
Zakres obowiązków
Kontakt z klientami
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w zakresie formalnym oraz przygotowywanie ofert.
Obsługa umów
Wprowadzanie umów do systemu informatycznego, kontrola obiegu dokumentów w obsłudze klienta.
Fakturowanie
Udział w procesie fakturowania masowego klientów.
Rozwój usług
Analiza potrzeb klientów, badanie satysfakcji klientów
Kogo szukamy?
Naszym celem jest maksymalne zaspokojenie potrzeb Klientów w zakresie telekomunikacji i wszystkich pobocznych aspektów wsparcia, którego oczekują. Szukamy osoby, która:
- Swobodnie obsługuje pakiet MS Office.
- Jest komunikatywna i otwarta na dialog z klientem.
- Potrafi samodzielnie organizować sobie pracę.
- Potrafi ustalać priorytety i jest dobrze zorganizowana.
Oferujemy
Prowizje uzależnione wyłącznie od wyników
Pakiet świadczeń medycznych
Dofinansowanie zajęć sportowych (MultiSport)
Pozytywną atmosferę
Spotkania integracyjne
Zniżki na firmowe produkty oraz usługi
Niezbędne narzędzia pracy
Pracę z Klientem biznesowym
Elastyczny czas pracy
O firmie
Jesteśmy niezależnym warszawskim operatorem telekomunikacyjnym, posiadającym własną sieć światłowodową. Od ponad 25 lat dostarczamy usługi dostępu do internetu, telewizji IPTV, telefonii VoIP oraz kompleksowe rozwiązania IT dla biznesu.
Należymy do Grupy ZPR Media, najbardziej multimedialnej grupy w Polsce: