Internet Hosting i kolokacja Usługi głosowe Usługi sieciowe Cloud computing Nasze data center Security & ICT

Wirtualna Kolokacja

Wirtualna Kolokacja to usługa stanowiąca przyszłość profesjonalnego hostingu, polegająca  na udostępnieniu  Klientom serwerów pracujących pod kontrolą nowoczesnej platformy wirtualizacyjnej.
Mechanizm ten pozwala na podział zasobów pojedynczego serwera  (takich jak: pamięć operacyjna, czas procesorów, powierzchnia dyskowa itd.) pomiędzy kilku Klientów przy zachowaniu całkowitej separacji  pracujących systemów. Dzięki takiej konstrukcji,  każdy z Klientów posiada dostęp do własnego wirtualnego środowiska dokładnie w taki sam sposób jakby posiadał dedykowany w całości fizyczny serwer.

Każdy z naszych Klientów, może całkowicie samodzielnie lub korzystając z pomocy wsparcia ze strony SUPERMEDIA, administrować posiadanym systemem tak, jak każdym serwerem dedykowanym z możliwością instalacji własnego oprogramowania, baz danych, PHP lub innych aplikacji.

Z biznesowego punktu widzenia, usługa Wirtualnej Kolokacji  eliminuje konieczność zakupu serwera, redukując koszty inwestycji sprzętowych. Jest to istotne udogodnienie pozwalające na zdecydowane oszczędności lub przesunięcie funduszy inwestycyjnych na inne cele. Cecha ta jest szczególnie istotna przy uruchamianiu nowych projektów.

Wirtualna Kolokacja jest rozwiązaniem zaawansowanym z punktu widzenia bezpieczeństwa systemów poszczególnych użytkowników. Żaden z Klientów nie ma możliwości wpłynięcia na pracę środowisk innych użytkowników maszyny.

W ramach usługi SUPERMEDIA oferuje również Gwarancje Jakości Usług SLA – gwarantującą określone czasy reakcji oraz maksymalny czas usunięcia awarii.

Zalety usługi Wirtualna Kolokacja:

  • Niskie koszty uruchomienia projektów
  • Odseparowanie środowiska od usług innych Klientów
  • Dowolność w zakresie zarządzania oraz instalacji oprogramowania
  • Wysoka wydajność oferowanych serwerów
  • Możliwość reinstalacji, zamrażania i restartu systemów
  • Niezawodność gwarantowana doświadczeniem, markowym sprzętem oraz gwarancją SLA
  • Pełne bezpieczeństwo usługi (firewall, backup itp.)
  • Możliwość skalowania rozwiązania w zależności od potrzeb
  • Kompleksowy charakter usługi

Podstawowe korzyści związane z redukcją kosztów:

  • redukcja kosztów zakupu urządzeń
  • redukcja kosztów serwisu sprzętu
  • redukcja kosztów zakupu oprogramowania

W celu otrzymania szczegółowych informacji na temat usługi służmy Państwu pomocą.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

Usługi dla Klientów biznesowych

tel. (0-22) 829-65-17, 829-65-18, 829-65-26, 829-65-44, 829-65-61, 829-65-82, 829-65-86
fax. (0-22) 829-65-02